Böcker, filmer, musik vad tycker jag??

Jag hade tänkt att börja skriva recentioner om filmer, böcker och musik. Och då kommer jag också ställa frågot om vad ni tycker om dem. Just nu kommer bara ett musik tips!! :)
Och det är Linkin Park. De har ett par riktigt fina låtar och vissa bra men lite hårda, skrikande och så vidare. Men här är min favorit låt som är gjord av dem!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=LBTXNPZPfbE&ob=av2e

Här är lite mer kläder

:)
MVH// Alexa20

Kläderna

Här är kläderna som jag stylade till dig Mandery! :)
MVH// Alexa20

Sorry

Har inte skrivit på länge men jag har inte orkat. Har satt i gång med att skriva några inlägg men de har försvunnit. O_o Aja, så blir det ibland. Skriv en komentar om jag ska forsätta skriva ett inlägg till idag om vad jag gjort m.m.
Förresten har jag köpt detta armbandet för 60 kr. För 20 kr gick till barncancerfonden!! <3<3

Min pautanus


Rubrik

Har inte skrivir på ett par dar för jag hade först dataförbud för att jag satt i fyra och en halv timme vid datorn i måndags. Sen har jag inte orkat skriva om något heller. Och om jag sulle orkat så hade jag ändå inget att skriva om. Men jag hoppas att det kommer något som jag kan skriva om snart! xP
I alla fall så har denna vecka varit seg, det är det alltid efter ett lov för mig. För jag brukar sova till middag när det är helg och lov och att ändra på det bara så där är lite jobbigt och trött. (låter konstigt när jag skriver lite jobbigt och trött. Är det värkligen så man skriver det??)
Tittade på bilder i måndags och hittade denna bilden som jag kommer att visa lite längre ner på detta inlägget. Ett riktigt fint kort taget av mig i en skog bredvid min kompis!! :) När jag tog kortet "lekte" vi Harry Potter (eller Twilight tror jag). Och nu har jag och mina kompisar börjat "leka" transformice igen. Vi var tvugna att komma på nya regler för nu har vi inga snöbollar att kaste!! :) Det var riktigt kul!! :D
Min bok status just nu är 3.096 dagar. Den handlar om en tjej som blir kidnappad när hon är 10 och rymmer från sitt "fängelse" när hon är 18. Hos gärningsmannen blir hon ibland misshandlad, två gånger blir hon våldtaget (står det på baksidan) och hon får inte säga något om sitt gammla liv. Då blir hon slagen. Det värsta är att denna boken är baserad på en värklig hendelse. Det är huvudpersonen i boken som har skrivit den. Och hon berättar sin berätelse av denna kidnappning och allt som hände där.
Nu till något annat. :)
Just nu lyssnar jag på Sofijah och One Direction. Hittade en skiva med One Direction i som bara låg på vårat skrivbord. Och på mina piano lektioner så spelar jag just nu Sofijah's låt Fly away. Den är jätte fin i början, sen är texten inte den bästa. Men pianot är så vakert.
Här är en länk till låten:
http://www.youtube.com/watch?v=OQq8lvf0MhU
Ja det var nog allt just nu!! :)
Här är bilden som jag tog i somras:
MVH// Ewe

RSS 2.0