Alla ♥ dag

Idag är det alla ♥ dag. Jag har haft det myssigt, fick ett paket av mamma med två öronhängen i. Ett par såg ut som saxar och det andra paret stod det Love på. De var gulliga!! :)
Sen kom min lillebrors gudfar och gav oss ett hjärtformat paket med choklad och gele hjärtan i. De var goda! :) Då bjöd mamma på ficka också. Hjärtformade kakor var det!! :D
Och i skolan fick vi två och ett halft gele hjärtan!! Sen pysslade vi med våra fadderbarn och då fick vi en liten bakelse. I boten var det typ socker kaka sen var det rosa grädde i en liten kludd och sen ett gele hjärta på! :)
Det var super gott!! :)
Min kompis hade gjort ett kärleks kort i en av killarnas bänk igår och idag på morgonen fick hon reda på att han redan var ihop med en annan. Och hon fick reda på det efter att han hade hittat det. Så det blev lite pinsamt för henne för killen kom fram först till mig och en annan kompis och frågadeom det var någon av oss. Vi sa ju nej, sen sa jag att han kunde fråga min kompis som hade skickat kortet. För hon brukar veta sådant. Han gick fram till henne och frågade då och hon sa då: Dedu!
Han frågade igen och igen men hon svarade samma sak igen. Då sa jag att hon ska berätta sanningen och inte ljuga. Sen garvade jag och min andra kompis ihjäl oss. Sen i bussen frågade killens flickvän om det var min kompis sen berättade jag hur allt låg till. :)
Jag har inte gjort några kort än. Inte enns till min mamma. Det brukar jag alltid göra. Men aja, det får komma en dag försent. Man får skylla på posten (även om man bor i samma hus)! :)
Har du/ni skickat några kort till någon?
Eller har ni kanske fått något??
Berätta något mysigt som hända idag!! :)
Varma och goa kramar// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0