Leka doktor?? Nej usch!! Vara doktor?? Mer än gärna!!

Jag tittade på House igår, gör det nästan varje dag är typ beroende av det! XD Men i alla fall så har jag tänkt rätt så mycket på att jag vill bli en doktor som House är eller en som James Wilson är. House "löser" fall av sjukdomar som är av en svårare grad och andra läkare inte klarar av att komma på vad det är. Men James Wilson (House bästa vän) jobbar som en onkolog och det intresserar mig väldigt mycket. Men jag vill nog bli en onkolog mer än det andra för min moster dog av hjärn cancer. Hon fick det tre gånger och min lågstadielärare dog av cancer. Så det har förföljt mig i hela mitt liv. Men sen har jag en kompis som svimmar hela tiden, fast bara i 2-3 minuter som tur väl är. Men hennes läkare vet inte vad hon har och det gör ju så att man hjärna vill hjälpa henne. Men nu till det konstiga, nu vill jag inget hellre än att bli en doktor/läkare men när jag var mindre hatade jag allt som handlade om doktorer m.m. Så jag själv har förnedrats väldigt mycket. Har du något som du gillar nu men inte gillade när du var mindre?? // Ewe

Kommentarer
Postat av: addepadde

mer rättare sagt är det nog tvärt om för mig!

2012-02-25 @ 18:49:36
Postat av: Ewe

Vet syrran!! ;) Men vi alla är olika!! :)

2012-02-25 @ 18:50:25
URL: http://vovelina.webblogg.se/?tmp=11153015

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0