Oförberett prov

Idag fick vi ett oförberet muntligt prov. Vår lärare sa att vi skulle "förbereda oss" för det muntliga provet. Och att vi bara hade denna lektionen på oss att göra klart det. Man skulle skriva om sin fritid. En sak som man gjorde, då skulle man skriva ner stöd ord så att man ska kunna läsa upp det som om allt det man sa stod på papper.
Jag skrev om att jag tittade på tv varje kväll och om mitt favvo program House. Den blev inte bra, texten då. Men jag tror jag fick med allt man skulle ha med. En början, ett zoom och ett slut. Och då ska allt vara nästan helt flyttande, inte titta ner i papret så mycket (höll på att skriva att man inte ska titta UPP så mycket xD) och så vidare.
Hade tänkt först att skriva om datorn och vad jag gjorde där. Men hur bra skulle det va?? Inte så bra tror jag. :) Men det är ju vad jag tycker!! :)
När jag kom hem idag satte jag mig vid datorn direkt nästan. Loggade först in på fb, sen gSm (goSupermodel), bloggen här då och la upp bilden som jag kladdade ihop på matten och sist men inte minst så satte jag på transformice.com för att spela lite. För er som läser min blogg och vill ha kontakt med mig på annat sätt än på bloggen så finns jag tillgänlig på gSm där jag heter alexa20. Just nu ser jag ut så här:
Det var allt just nu!! :)
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0