Transformice! :)

Idag lekte jag och mina kompisar transformice. Det är ett mus spel på internet (transformice.com). Man är en liten mus som ska hämta ost och sedan gå till sitt bo. Ibland är det en enkel bana och ibland en svår. Jag hade tänkt lägga ut en bild på spelet. Jag är musen med gul text över.
I alla fall så var min kompis Amanda shaman (den musen med blått eller rosa text) och hon skulle göma osten. Jag och min andra kompis Selma var partnes (två möss sitter ihop med ett rosa gummiband) och vi skulle hitta osten och springa tillbaka till vårat bo. Men om vi inte hittar osten måste vi ta shamanen och då får den ge en ledtråd. Men för att vi inte ska kunna ta shamanen får hon/han kasta snöbollar/bollar på oss, då måste vi backa 2-3 steg och sen fortsätta. Det är jätte roligt!! :D
Här kommer bilder på spelet!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0